9/05/2012

Apartamente ieftine sau scumpe prin agentiile imobiliare

Share On Facebook ! Tweet This ! Share On Google Plus ! Pin It ! Share On Tumblr ! Share On Reddit ! Share On Linkedin ! Share On StumbleUpon !
De mult am cautat sa ne cumparam si noi un coltisor al nostru. Mereu am fugit de agentiile imobiliare. Ziceam: "Scap de comisionul lor!" 500-1000 euro conteaza foarte mult. Ma inteleg eu cu proprietarul!

Insa indelungile mele cautari mi-au dovedit faptul ca ma inselam puternic.

Proprietarii se arunca mereu la preturi mari. Isi supraevaluiaza locuintele. Avand preturi mari, nu reusesc sa isi vanda locuintele. Fiecare client cauta ceva mai ieftin. Insa, un agent imobiliar ii franzeaza avantul proprietarului. Un agent imobiliar, cunoaste foarte bine preturile zonei.

Un exemplu: Proprietarul cere 36.000 euro pe un apartament de 2 camere, etaj 8. Agentul imobiliar ii explica, ca pretul pietei este de 32.000 euro. Iar daca va negocia poate lasa maxim la 30.000 euro. Daca va cere asa mult - 36.000 euro, nu va vinde niciodata apartamentul.

Si iata ca ai reusit printr-o agentie imobiliara sa obtii un pret bun. Atunci se merita sa ii dai cei 500 euro comision, cu atat mai mult cu cat el, se ocupa de optinerea unor acte foarte importante, pentru care ar trebui sa stai mult si bine la cozi interminabile. Timpul inseamna bani, nu? Ai timp de pierdut?

Nu sunt agent imobiliar! Am cu totul alte preocupari!
Am vorbit ca un om simplu care am cautat sa imi cumpar un apartament. Concluziile acestea le-am tras dupa un an de cautari si cercetari ale pietei imobiliare pentru a-mi putea cumpara un apartament mai ieftin si mai accesibil. 

Author:

«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

libris.ro
carturesti.ro

Popular Posts

OOKE

ookee.ro

top navigation

       
   
interlink.ro

Pagina de folos in lume

Labels

Inscris pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vizitatori pe blog

123

 
Copyright ©2016 Pagina de Folos • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger