11/18/2012

Cum poti scapa de mucegai?

Share On Facebook ! Tweet This ! Share On Google Plus ! Pin It ! Share On Tumblr ! Share On Reddit ! Share On Linkedin ! Share On StumbleUpon !
Cu ajutorul lui Dumnezeu ne-am mutat si noi la casa noua. Insa blocul in care ne-am mutat are datorii la RADET si nu ne da drumul la caldura. Fiind si noi la inceput de drum, ne incalzeam cu un mic calorifer pe ulei marca Orion (foarte bun). Dar apartamentul cu toate ca nu e prea mare (36 mp) are 2 camere iar micul nostru calorifer nu facea fata. O camera ramanea mereu neincalzita. 

Intr-o zi am racit. Mi-a trecut raceala repede, dar ramaneam permanent infundat la nas. Noaptea chiar ma inaduseam. Cand colo ce sa descopar zilele urmatoare? Pe spatele noului dulap abia montat de 1 luna, o "frumusete" de "flori bine inmiresmate" de mucegai verde si alb. Eu cum sunt alergic la mucegai, poftim problema!

Acum ce sa facem?

Ne-am documentat putin pe net dar am facut intrebare si la unii vecini.

1. Am constatat mai intai ca HOTA de la Argaz marca Carrefour nu era buna de nimic. O primisem gratuit impreuna cu aragazul. Nu tragea deloc aburul. Asa dar am inlocuit-o cu una noua cu turbina (a costat 500 de lei) BEKO. Am fost tentati sa luam o hota mai ieftina cu doua motoare, dar ni s-a zis ca nu se compara. Oricum noi am gasit-o la super pret! Noua hota chiar isi face treaba!

2. Am cumparat din Carrefor un absorbant de umiditate Ceresit 35 lei. L-am pus pe pervazul camerei cu probleme. Mereu aveam geamurile umede. Acum, rareori le mai avem. Acest aparat nu se pune in priza! Are o pastila inlautru si un vas in care se scurge apa. Sunt 2 saptamani de cand l-am luat si abia s-a umput 1/4 din vas cu apa absorbita. Dupa ce se va umple vasul cu apa, va trebui sa inlocuim pastila. Doua pastile costa 35 lei.

3. Am schimbat placajul bolnav din spatele dulapului cu altul nou. Pe acesta l-am dat cu un lac special pe baza de apa. Nu are miros si are efect contra daunatorilor si contra mucegaiului.

4. Am revaruit cu var lavabil amestecat cu clor peretele.

5. Pentru ca stam la parter, am izolat peretele exterior cu polistiren de 5cm. Nu ne tinea buzunarul ca sa luam de 10 cm. Si asa ne-am scuturat bine de banuti. Acest lucru l-am facut la recomandarea unor vecini care ne-au spus ca si ei au avut aceleasi probleme ca si noi, iar prin izolatie le-au rezolvat.

6. Am cumparat un calorifer pe baza de ulei cu 11 elementi. Acest calorifer mai mare il folosim in sufragerie si cel mai mic in dormitor. Acum casa e incalzita. Avem o temperatura cat de cat constanta. Si speram sa nu mai avem probleme.

PS Initial am cumparat Solutie Antimucegai Savana dar nu a fost buna de nimic. Dupa ce am curatat spatele dulapului de mucegai si am dat abundent cu solutia de la Savana, dupa 2 zile mucegaiul a aparut din nou. 

Mucegaiul apare datorita umiditatii, datorita lipsei de caldura constanta si se localizeaza in cele mai racoroase locuri din casa.

Author:

«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Un comentariu:

inano.ro spunea...

Elimina mucegaiul cu DeSalin AM, solutie nanotehnologica pe baza de apa, fara CLOR!
inano.ro/desalin-am-curatarea-si-prevenirea-mucegaiului-si-a-ciupercilor.html

Asigura-te ca ai eliminat cauzele aparitiei mucegaiului (umezeala, ventilarea insuficienta a incaperilor, termoizolarea deficitara etc.). In caz contrar, mucegaiul poate sa reapara.

Termoizolarea este un pas important in pentru obtinerea unui mediu de locuit sanatos. De aceea, recomandam vopselele nanotehnologice pe baza de apa, o alternativa la termosistemele clasice.

ATENTIE!: Clorul NU elimina mucegaiul.
Clorul albeste suprafata pe care este aplicat, in felul acesta mucegaiul fiind mai greu de observat.

libris.ro
carturesti.ro

Popular Posts

OOKE

ookee.ro

top navigation

       
   
interlink.ro

Pagina de folos in lume

Labels

Inscris pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vizitatori pe blog

123

 
Copyright ©2016 Pagina de Folos • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger