3/18/2015

Ilie Dobre din Filiaşi a inviat din morti cand era dus la cimitir

Share On Facebook ! Tweet This ! Share On Google Plus ! Pin It ! Share On Tumblr ! Share On Reddit ! Share On Linkedin ! Share On StumbleUpon !

Ilie Dobre din localitatea Filiaşi a murit la data de 20 ianuarie 1992, după o ciroză hepatică, însă a înviat chiar în timp ce era condus la groapă. Doljeanul a declarat că totul a fost o minune de la Dumnezeu. Olteanul a povestit că s-a ridicat din coşciug şi a cerut un pahar cu apă.

Olteanul înviat din morţi a povestit că preotul s-a speriat enorm şi a fugit. Ilie Dobre, în vârstă de 59 de ani, din localitatea Filiaşi, a mai precizat că pe lumea cealaltă s-a întâlnit cu Iisus. 

„Eu am murit atunci. Am fost pe lumea cealaltă. Am intrat într-un tunel, într-o negureaţă. Şi mergeam, mergeam. Eram copil, de vreo nouă-zece ani. Acolo, în câmpie, erau mulţi oameni, numai bărbaţi. Mai încolo, era Iisus, în picioare, cu o carte mare cu copertă negră şi cruce aurie. L-am vazut cum a pus semn cu degetul la carte şi le-a poruncit celorlalţi să se adune in jurul meu şi să se uite la mine. Apoi s-au aşezat toţi în cerc pe câte un ştergar alb şi au început să mănânce şi să bea. Am vrut să iau şi eu, dar îmi dădeau peste mână şi-mi ziceau că nu mi-am dat pomană, aşa că nu am voie să mănânc. Apoi au plecat barbaţii şi au trecut o punte. M-am luat dupa ei, dar, când să trec puntea, cineva m-a prins de umăr. Era Iisus. Mi-a zis că nu sunt eu cel care trebuie şi că mi-a dat un dar, despre care trebuie să spun tuturor. Apoi am auzit cum mă tot striga cineva. Curând mi-am dat seama că era nevasta-mea. Şi m-am trezit”, a declarat olteanul.   

Oamenii au luat-o la fugă

Oamenii din Filiaşi cunosc povestea olteanului care a înviat în timp ce era condus la groapă. „S-a ridicat din coşciug şi a cerut apă. Toată lumea s-a speriat şi a luat-o la fugă. Ştiu că aceste scene par desprinse dintr-un  film de groază, dar sunt adevărate. Nea Ilie chiar a înviat din morţi. Dumnezeu mai are treabă cu el aici pe pământ”, a povestit un vecin. lie Dobre a mai declarat că după ce a revenit din morţi a orbit. Bărbatul susţine că vederea i-a revenit prin minune. de după ce Isus Hristos i s-a arătat în vis. „Am stat de vorbă cu Isus Hristos. Este un bărbat tânăr cu părul lung şi cu faţa blajină. Tot el a făcut o minună şi am început să văd din nou”, a a mai povestit doljeanul.     Mai citeşte şi Un bărbat din Filiaşi susţine că s-a întors din morţi. Doljeanul povesteşte că a înviat chiar în timp ce era condus la groapă

Autor: Andreea Mitrache

Sursa: http://adevarul.ro/locale/craiova/un-barbat-filiasi-sustine-inviat-timp-era-condus-groapa-s-a-ridicat-cosciug-cerut-pahar-apa-1_5507c5a4448e03c0fda14698/index.html
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

libris.ro
carturesti.ro

Popular Posts

OOKE

ookee.ro

top navigation

       
   
interlink.ro

Pagina de folos in lume

Labels

Inscris pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vizitatori pe blog

123

 
Copyright ©2016 Pagina de Folos • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger