Pages - Menu

6/21/2015

Minciunile celor care sustin avortul


Agentia Femeile ONU, o agentie de nivel inalt, care si-a inceput activitatea in urma cu un an, ar putea sa-si regandeasca obiectivele si rolul din cauza lipsei de sprijin financiar din partea statelor membre si din cauza rivalitatii iscate in raport cu alte agentii ale ONU.

Regretatul dr. Bernard Nathanson merita citat când vine vorba de industria avortului. Timp de doi ani, cât a condus o clinica de avorturi din New York, acolo s-au facut 60 000 de avorturi. El insusi recunoaste ca a facut 5000 de avorturi si a supravegheat alte 10 000. Dupa cum spune, „am 75 000 avorturi pe constiinta. Acestea imi dau pe deplin dreptul sa vorbesc pe aceasta tema”.

Dar ce spune Dr. Nathanson, co-fondatorul NARAL, despre sloganurile atât de des aruncate de promotorii avortului? El isi aminteste de hohotele de râs atunci când organizatia sa a creat lozincile „libertatii de a alege” si „femeile trebuie sa aiba controlul asupra trupurilor lor”. El povesteste: „Cautam sloganuri sexy, pentru a capta opinia publica”. Dr. Nathanson, de asemenea, recunoaste ca miscarea pentru avort s-a bazat pe minciuna, nu pe drepturile femeilor: „Noi pur si simplu falsificam rezultatele sondajelor. Am anuntat in mass-media ca am facut sondaje si ca 60% din americani erau in favoarea avortului legalizat... Am stârnit suficienta simpatie, popularizând programul nostru privind avortul legalizat, falsificând numarul avorturilor ilegale efectuate anual in Statele Unite... Repetarea suficient de des a unei mari minciuni poate convinge publicul. Numarul de femei moarte anual din cauza avorturilor ilegale era atunci in SUA de aproximativ 200-250. Cifra pe care noi o dadeam in mod constant publicitatii era de 10.000. Aceste cifre false au prins radacini in constiinta americanilor, convingându-i pe multi ca era nevoie sa se sparga legile avortului... [A]vortul este acum folosit ca o metoda principala de control al natalitatii in SUA, iar numarul anual de avorturi a crescut cu 1500%, incepând de la legalizarea sa.”

Timpurile se schimba si, in paralel cu sloganurile la care se referea dr. Nathanson, au aparut altele noi si moderne, care seamana confuzie. La fel ca si vechile sloganuri, acestea mai noi sunt menite sa capteze opinia publica, nu sa promoveze adevarul sau atitudinile reale ale oamenilor care le emit.

De exemplu: „asistenta/ingrijire in avort” („abortion care”). Oare uciderea unei fiinte umane presupune „grija”? Cum poate cineva sa combine cuvintele „crima” si „ingrijire” in aceeasi propozitie? Este exact acelasi lucru cu a spune „asistenta pentru rapire” sau „asistenta pentru crima”. Cu exceptia faptului ca avortul nu este ilegal ... Inca. Dar altfel, nu exista nici o diferenta. Pur si simplu eu nu pot cuprinde cu mintea un concept, care presupune ca uciderea unei fiinte umane nevinovate, fara voce, este un mod de „asistenta”.

Pentru cei care sustin ca avortul inseamna grija fata de femei (si este dispus sa admita ca in mod sigur avortul nu inseamna grija fata de copil), de ce nu gasesc un mod diferit de a o ajuta pe mama, decât sa-si ucida copilul? Cum ar fi sa-i plateasca chiria? Sau sa-i plateasca cheltuielile medicale in timpul sarcinii sau sa o ajute sa ia legatura cu organizatii care fac acest lucru? Sau ce spun de adoptia copilului? Acestea sunt metode adevarate de a ingriji o mama.

Pentru a ma explica un pic mai bine, daca ai vrea sa ajuti o mama obosita, care sta acasa cu patru copii sub vârsta de cinci ani, nu i-ai sugera sa-i ucida pe cei doi mai mici pentru a o ajuta. Ai avea grija de ei. Ai face piata, curat in casa, ai face mâncare... Cred ca e timpul ca oamenii „pro-choice” (pentru alegere) sa inceteze sa aleaga cea mai usoara cale de a „ajuta” femeile si sa faca ceva practic pentru ele (ceea ce ne-au recomandat ei intotdeauna noua). Uciderea nu este, nu poate fi, si nu va fi niciodata un raspuns.

Un alt exemplu: „dreptate reproductiva”. Acest termen mai ales ma deranjeaza. O definitie gasita pe Wikipedia pentru acest termen „minunat” este: „concept care leaga sanatatea reproductiva de dreptatea sociala”. Ma scuzati. De ce sanatatea inimii mele nu este legata de dreptatea sociala? Dar sanatatea creierului meu? Sau sanatatea mea, in general? De ce oare numai sanatatea mea reproductiva are nevoie de protectie speciala? Sunt intr-un fel ofensata ca intreaga mea fiinta nu este inclusa in aceasta idee de dreptate sociala. Evident, glumesc. Dar trebuie sa fac aceste glume ridicole pentru a ilustra ridicolul acestui nou termen. De fapt, dedic un intreg viitor articol doar acestui termen. Sa fiti pe faza.

Inca un termen: „terminare terapeutica”. Iata câteva definitii pe care le-am gasit pentru el: 

1. Oricare dintre diferitele proceduri ce are drept rezultat intreruperea sarcinii de catre un medic calificat. 
2. Oricare dintre diferitele proceduri ce are ca rezultat intreruperea sarcinii, in scopul de a salva viata sau de a pastra starea de sanatate a mamei. 
3. Un avort provocat din motive medicale (de exemplu, atunci când viata mamei este in pericol).

Din câte se vede, adeptii avortului incearca sa aplice acest termen scenariilor care nu au de-a face cu el. De exemplu, il aplica avortului facut in cazul in care copilul s-ar fi nascut cu handicap. Acest lucru in nici un fel, in nici o forma si sub nici o forma nu salveaza viata sau sanatatea mamei. Prin aceasta se ucide un copil nevinovat deoarece era diferit de restul dintre noi.

Inainte de a te hotari...

Incearca sa raspunzi la urmatoarele intrebari:

1.               Esti sigura ca avortul te va scapa de greutati ?
2.               Stii ca avortul – in orice stadiu de sarcina – este o crima ?
3.               Daca ai fi medic-ginecolog, ai face avorturi ?
4.               Daca ai deja un copil si ai afla ca el a omorat o pisica, l-ai pedepsi ?
5.               Dupa ce a facut un avort, o mama ar mai avea dreptul sa-si pedepseasca copilul pentru sotiile pe care le face ?
6.               Ce salariu ar trebui sa aiba o femeie ca sa nu mai faca avort ?
7.               Pentru ce suma ai fi de acord sa nu mai faci avort ?
8.               Daca ai sti cu siguranta ca acest copil iti va aduce primul salariu si, in general, va fi un copil cuminte, tot ai fi de acord cu avortul ?
9.               Ce nume i-ai da copilului tau, daca ar fi fata sau daca ar fi baiat ?
10.            Cum crezi, femeia, dupa moarte, raspunde pentru omorarea copiilor sai nenascuti ?
11.            Daca un criminal ar spune la judecata ca a omorat pentru ca avea un apartament prea mic, ar putea fi achitat ?
12.            Esti gata sa te intalnesti dupa moarte cu sufletul copilului avortat ?
13.            Dupa avort, ai putea sa te uiti la ceea ce a fost scos din trupul tau ?
14.            Ce te-ar putea impiedica sa faci avort ?
15.            Stii oare ca, acceptand avortul, savarsesti un mare pacat, condamnat de toate religiile ?
16.            Esti hotarata sa faci avortul, recitind toate aceste intrebari ?
17.            S-a schimbat parerea ta cu privire la avort ?

Daca ati trecut printr-un avort, puteti sa ne scrieti povestea la adresa io_konstant@yahoo.com

Surse:
http://www.provita.ro/detalii-inainte-de-avort.php?id=13
http://www.provita.ro/detalii-inainte-de-avort.php?id=1
vegis.ro b-mall.ro books-express.ro rca-ieftin.ro auto-soft.ro libris.ro

Dependenta de pornografie la copii de 12-13 ani


Un sondaj realizat de catre NSPCC ChildLine a concluzionat ca o zecime dintre copiii cu varste cuprinse intre 12 si 3 ani se tem ca sunt „dependenti” de pornografie. Cercetatorii au aflat ca unul din cinci, din cei aproape 700 de copii intervievati, a spus ca a vazut imagini pornografice care i-a socat sau care i-a suparat.

Organizatia spune si faptul ca 12% dintre cei care au participat la sondaj au spus ca au participat sau au facut un videoclip explicit din punct de vedere sexual. Organizatia spune ca vizionarea pornografiei este „un lucru obisnuit al vietii de zi cu zi” pentru multi dintre copiii care au sunat la linia ei telefonica de ajutor. Ca urmare a rezultatelor sondajului, ChildLine a lansat o campanie care are ca si scop cresterea constientizarii implicatiilor daunatoare ale supraexpunerii la pornografie, precum si consilierea tinerilor in aceasta privinta.

„Agresiva”

Un baiat cu varsta mai mica de 15 ani, a spus la ChildLine ca „se uita tot timpul la pornografie, iar o parte a materialelor pornografice sunt total agresive”. El a spus: „La inceput am crezut ca nu ma va afecta, dar recent am inceput sa privesc altfel fetele, iar acest lucru ma ingrijoreaza.” „In viitor, as vrea sa ma casatoresc, dar imi este frica ca acest lucru nu se va intampla niciodata, daca voi continua sa ma gandesc la fete asa cum ma gandesc acum.” O fata, care are acum 17 ani, a spus la BBC ca a fost agresata sexual de catre prietenul ei, atunci cand amandoi aveau 12 ani.

Ea a spus ca: „Pana la un anumit punct, el a crezut ca este ceva normal.”

„Ma simt murdara, confuza, socata.”

„Pornografia nu este doar un videoclip de 10 minute – ea are consecinte.”

Campania initiata de ChildLine sub numele de Fight Against Porn Zombies (FAPZ) foloseste o serie de animatii pentru a scoate in evidenta implicatiile supraexpunerii la pornografie pentru baieti si fete.

Animatiile contin informatii si sfaturi destinate ajutorarii tinerilor sa inteleaga efectele imitarii continutului pornografic in viata reala, cu scopul de a-i proteja si de a-i invata sa nu se expuna riscurilor.

Dame Esther Rantzen, fondatorul ChildLine, spune: „Trebuie neaparat sa le vorbim tinerilor despre sex, iubire, respect si consimtamant, imediat ce simtim ca sunt pregatiti pentru asta.”

„Acces usor”

Peter Liver, directorul ChildLine, a spus ca este important sa se vorbeasca deschis despre aceasta problema.

El a spus ca: „Astazi, copiii de toate varstele au foarte usor acces la o gama larga de pornografie”. „Daca noua, ca si societate, ne este jena sa vorbim despre aceasta problema, atunci gresim fata de miile de tineri pe care ea ii afecteaza.”

„Noi stim de la tinerii care contacteaza ChildLine ca, vizionarea pornografiei este o parte a vietii de zi cu zi, iar sondajul nostru arata ca unul din cinci copii cu varsta cuprinsa intre 12 si 13 ani crede ca a te uita la pornografie este un comportament normal.”

„Ei au spus la ChildLine ca vizionarea pornografiei ii face sa se simta depresivi, le cauzeaza probleme privind imaginea despre trup, si ii face sa se simta presati sa se angajeze in acte sexuale pentru care nu sunt pregatiti.”

El a considerat ca binevenita initiativa anuntata saptamana trecuta despre planurile de a vorbi copiilor de 11 ani despre viol si consimtamant sexual, ca parte a educatiei personale, sociale si de sanatate (PSHE) din scoli.

El a spus ca: „In mod evident, campania noastra este complementara acestei propuneri.”

„Trebuie ca, in intreaga societate, sa eliminam jena si rusinea care exista in legatura cu discutarea despre pornografie – aceasta este cauza pentru care lansam aceasta activitate si ii ajutam pe tineri sa faca alegeri in cunostinta de cauza.”

„Daunatoare si suparatoare”

Dame Esther Rantzen, fondatorul ChildLine, a spus ca a fost socant faptul ca copiii de 11 ani s-au adresat liniei de ajutor in legatura cu pornografia.

Ea a spus ca: „Tinerii se indreapta catre Internet pentru a invata despre sex si despre relatii.”

„Stim ca se impiedica frecvent de pornografie, adesea fara intentie, si ca ne spun foarte clar ca acest lucru are un efect daunator si suparator asupra lor.”

„Fetele, de exemplu, au spus ca simt ca trebuie sa arate si sa se comporte ca o starleta porno pentru a fi placute de baieti.”

Dame Esther a spus ca imbunatatirea educatiei este vitala.

Ea a spus ca: „Trebuie neaparat sa vorbim cu tinerii despre sex, iubire, respect si consimtamant, imediat ce simtim ca sunt pregatiti pentru asta, pentru a ne asigura ca isi vor forma o perspectiva potrivita intre relatiile din viata reala si lumea imaginara a pornografiei.”

Articol de Patrick Howse. Tradus de Mihai Lica Pura, voluntar AFR


Avortul provoaca cancerul mamar!


La inceputul lunii aprilie, Colegiul American de Pediatrie a repetat ferm poziția sa cu privire la legatura dintre avort și cancerul de mamar. Aceeași poziție a fost afirmata, intr-o declarație detaliata, din decembrie 2013 (Puteți citi declarația completa aici ). Președintele Colegiului, Den Trumbull, a afirmat categoric: „Cand se ia in considerare anatomia normala și fiziologia sanului, devine clar ca aceasta legatura este de cauzalitate, și nu doar corelativa”.

Acest lucru e clar ca buna ziua: inainte de sarcina, lobulii sanului sunt imaturi și nediferențiați – inca nu au celule producatoare de lapte. La cateva zile dupa concepție, totuși, nivelul de estrogen incepe sa creasca, declanșand schimbari. Pana la sfarșitul primului trimestru de sarcina, estrogenul crește cu 2.000%. Pana la 20 de saptamani de sarcina, lobulii sanului cresc atat de mult incat volumul sanilor dubleaza. In ultimele 20 de saptamani, lobuli se maturizeaza pana cand pot produce lapte. La 40 saptamani, 85% din lobuli s-au diferențiat și maturizat, transformandu-se in celule de tip 4, cunoscute ca fiind celule rezistente la cancer.

Expunerea lobulilor imaturi la estrogen apare atunci cand aceștia sunt in creștere și schimbare rapida. In acest moment, ei sunt cei mai vulnerabili la cancerul de san. Daca o femeie are un avort inainte de 32 de saptamani, lobulii și canalele sanilor au crescut și au fost expuși unui bombardament cu estrogen, dar nu au avut șansa sa se maturizeze in lobuli protectori de tip 3 și 4. In acest caz, femeia ramane cu mai mulți lobuli de tip 1 și 2 – adica mai multe locuri vulnerabile unde se poate forma cancerul. Aceste informații sunt absolut necesare tuturor femeilor. Ele pot salva vieți.

In februarie 2013, dr. Rebecca Johnson și colegii sai au facut publice constatarile cercetarilor lor. Ei au relatat o incidența crescuta a cancerului mamar metastatic in SUA, in randul femeilor de 25-39 de ani.

In studiu se mai arata ca și in alte țari, ca India, Romania și China, in care avortul a crescut, exista o creștere a cancerului mamar. In special, cu privire la Romania, se mentioneaza: „De la legalizarea avortului in Romania, in 1989, numarul de avorturi a crescut cu peste 400 la suta și incidența cancerului de san s-a dublat in 18 ani, de la 25 de cazuri la 100.000 de femei in 1988, la 51 cazuri la 100.000 de femei, in 2006”.

Riscul crește cu fiecare avort ulterior, deoarece lobulii sunt stimulați din nou și din nou cu estrogen, și nu li se permite sa se maturizeze.

In final, Colegiul Pediatrilor Americani ii indeamna pe toți furnizorii de asistența medicala sa instruiasca femeile cu privire la riscurile asociate cu avortul provocat, inclusiv riscul crescut de cancer mamar. A ascunde aceste date sau a le ignora inseamna a neglija un aspect important ce ține de sanatatea femeilor.

Mai multe informații despre legatura dintre cancerul mamar și avort le puteți afla la urmatoarele link-uri: Life Issues Institute, Breast Cancer Prevention Institute, American Association of Pro-Life Obstetricians and Gynecologists.


Potrivit unui studiu, publicat in revista medicala romaneasca Chirurgia, „in Romania se inregistreaza anual aproximativ 4700 cazuri noi de [cancer mamar], incidenta atingand nivelul de 46,2 % 000 de femei iar mortalitatea de 28,2 % 000 (2000)”.  De asemenea, in studiu se mai menționeaza faptul ca in Romania, „incidenta cancerului mamar a crescut de la 3,3 % 000 de femei in 1950 la 29,2 % 000, in 1990, ajungand, in 2000, la 46,2 % 000”.


Larisa Iftime

Sursa: http://www.provita.ro/detalii-stire.php?id=1323

6/19/2015

Un cavaler templier susţine că moaştele Sfântului Ioan Botezătorul s-ar afla în România

Moaştele Sfântului Ioan Botezătorul au fost aduse în România în jurul anului 1200 şi se află şi acum pe teritoriul ţării: aceasta este concluzia celui mai recent roman istoric lansat de scriitorul sălăjean Florin Horvath, subiectul cărţii redând, în proporţie covârşitoare asigură autorul, adevărul istoric, aşa cum a reieşit el din documentele studiate. ŞTIRI PE ACEEAŞI TEMĂ Invenţie clujeană: „codolata“, ciocolata cu ulei de cod, desertul care... Ciobanul Bucur sau turnul Curţii Domneşti? Numele oraşului Bucureşti, ... Suferinţele ţăranului român din Ardeal, sub biciul maghiar şi jugul au... 

Cartea, intitulată ”Umbrele nevăzutului”, ne provoacă la un exerciţiu de credinţă, urmărind parcursul moaştelor Sfântului Ioan Botezătorul, pe durata a mai bine de 2.000 de ani. ”Am dat, întâmplător, peste un act de danie al lui Neagoe Basarab, care vorbeşte despre cinstitul cap al Sfântului Ioan Botezătorul, danie în favoarea mănăstirii Dionisiu de pe Muntele Athos. Aşa a apărut prima întrebare: de unde şi până unde capul Sfântului Ioan Botezătorul, când ştim că la mănăstirea de pe Muntele Athos este mâna dreaptă, şi de unde şi până unde Sfintele Moaşte în România”, îşi justifică autorul demersul de cercetare, care a început în urmă cu doi ani.



Pornind de la acel act de danie, Florin Horvath a refăcut, pas cu pas, traseul urmat de moaştele Sfântului Ioan Botezătorul. Romanul începe cu redarea contextului naşterii Sfântului Ioan Botezătorul, relatat ca o poveste facil de citit, însă cu personaje şi cu acţiuni  care respectă adevărul biblic, continuă cu întâlnirea acestuia cu Mântuitorul, sfârşitul pământesc al celor doi, începând, apoi, descrierea traseului urmat de moaşte din momentul scoaterii lor din grota din Ierusalim în care fuseseră îngropate, până la aducerea lor în România. Fiecare etapă este datată fie direct, prin precizarea anului, fie indirect, prin referiri la împăraţi romani sau papi care au avut un rol în acest periplu al moaştelor. Aflăm, astfel, că prima mutare a moaştelor din grota situată în imediata apropiere a Sfântului Mormânt a avut loc după anul 300 d.Hr., când Elena, mama împăratului roman Constantin, a decis să modernizeze Ierusalimul şi să construiască acolo o biserică închinată Fiului Domnului. În vâltoarea lucrărilor de modernizare, doi călugări - Mihail şi Lavrenţie - dau peste moaşte, îndrumaţi chiar de Ioan Botezătorul, care i s-a arătat unuia dintre el în vis. Confirmarea că este vorba chiar despre Sfintele Moaşte vine aproape instantaneu, în momentul în care, aproape de locul cu pricina, un olog care cerşea acolo este vindecat miraculos la atingerea lor. Moaştele sunt luate cu scopul de a fi duse la Constantinopol, acolo unde împăratul Constantin construia o mare biserică, însă ajung acolo abia după 500 de ani, trecând, între timp, pe la olarul Iusuf, călugărul eretic Eustaţie şi episcopul Simeon. La Constantinopol ajung în anul 850 d.Hr, fiind depuse în Biserica Sfânta Irina, de unde sunt luate în timpul Cruciadei împotriva Constantinopolului de un cavaler al Ordinului Cistercienilor. De acest ordin se leagă, potrivit autorului, ajungerea moaştelor în România, în încercarea cavalerilor de a ascunde preţioasele odoare cât mai departe de braţul viclean al Papei Inocenţiu al III-lea, care ar fi pornit cruciada - în care au fost omorâţi mii de oameni - tocmai pentru a intra în posesia moaştelor şi care - se temeau cistercienii - nu s-ar fi dat în lături de la nimic pentru a-şi atinge râvnitul scop. Moaştele ajung în Franţa, unde cavalerii iau decizia de a le trimite ”dincolo de regatul Ungar”, în Ardeal. Ajung, mai întâi, la abaţia Igris (Ingrişul de azi, din judeţul Timiş), după care ajung la călugării de la Vetis. De aici, moaştele ajung la mănăstirile din zona Făgăraşului. 

Masacrul de la Bucium 


Autorul stăruieşte asupra unui episod tragic şi controversat din isoria Transilvaniei, în care moaştele Sfântului Ioan Botezătorul ar fi jucat un rol important. Este vorba despre masacrul de la mănăstirea Buciumi, de lângă Făgăraş, unde, la ordinul împărătesei Maria Tereza, generalul Buccow a distrus cu tunul, alături de alte 36 de locaşuri ortodoxe de la poalele munţilor, şi vatra monahală de acolo. Teribilul incident a rămas în legendă din cauza unui fapt cutremurător petrecut acolo: odată cu bisericuţa au ars şi cei 20 de călugări ce slujeau la mănăstire, Florin Horvath punând refuzul lor de a părăsi locaşul pe seama misiunii mult mai importante pe care aceştia o aveau: de a apăra moaştele, aflate în beciul de sub bisericuţă.

Pe locul bisericii mistuite de flăcări a fost construit un nou edificiu FOTO www.wikipedia.org Moaştele ar fi ajuns, apoi, la Şinca, iar mai apoi la Curtea de Argeş, în timpul domniei lui Neagoe Basarab, care a dat, la un moment dat, ordin, ca acestea să fie duse în mare taină înapoi în Transilvania. ”... a socotit şi a ales Sfântul Ioan Botezătorul că locul moaştelor sale sfinte este nimerit a fi în sânul pământului ce găzduieşte seminţia neamului nostru, prea mult şi prea greu încercat de toate relele pământului”, scrie autorul în epilog. 

Cine este Florin Horvath

În vârstă de 70 de ani, Florin Horvath şi-a început cariera ca pilot militar, după care a lucrat în industria zălăuană. „O lacrimă pentru Măria Sa”, carte  apărută în 1987, a însemnat debutul literar al lui Florin Horvath, debut care s-a bucurat de premiul Uniunii Scriitorilor pentru „Cel mai bun roman istoric“. Un alt roman istoric al său,  „Voievodul  Albastru”,a obţinut premiul „Duiliu Zamfirescu al Uniunii Scriitorilor, în 2001, iar în 2009 a publicat  „Un templier la Sarmisegetusa”, urmate de „Ultimul festin” şi „Vecernie la amiază”.  În calitatea sa de membru al Ordinului Cavalerilor Templieri (unde avea la un moment dat rang de prior) şi al Francmasoneriei, Florin Horvath a publicat şi studii de specialitate despre şi pentru aceste organizaţii: „Coroana celor şapte mari maeştri” (2001), „Îndreptar franc masonic” (2004), „125 de ani de lumini şi umbre în francmasoneria românească” (2005), „Legenda lui Zalmoxis”.


Citeste mai mult: adev.ro/nq4geq

6/16/2015

Frumosul si uratul si tinerii de azi


Observam acum o luna ca in randul tinerilor exista o "moda" de a spune uratului frumos si frumosului urat. Poate veti spune "Gusturile nu se discuta", totusi noi le analizazam putin.

Pornind de la expresia romaneasca: "Ce e frumos si lui Dumnezeu ii place" ne ducem cu gandul la faptul ca Dumnezeu a creat frumosul. In cartea Facerii scrie ca la finele fiecarei zile de creatie Dumnezeu analiza rodul muncii sale si toate erau "bune foarte". Ce frumuseti a creat Dumnezeu! Cat de frumoasa este natura, cat de splendide sunt pozele facute galaxiilor, sistemului nostru solar, planetelor. Cata armonie a pus Dumnezeu in ele. Cat de dragute sunt si multe animale si pasari. Cat de frumos este cantecul acestora din urma! Cate armonii, cata frumusete! Ce sentimente minunate a sadit Dumnezeu in inima omului!

Si cu toate acestea, tinerii confunda frumosul cu uratul. Uratul arata lipsa armoniei, lipsa lui Dumnezeu in creatie. Cat de urate sunt sentimentele negative din sufletul bolnav de patimi! Cat de urata devine natura intoxicata de deseurile oamenilor! Cat de intoxicat trebuie sa fii de rau si de urat ca sa le schimbi valorile?!

Tinerii uitandu-se la imagini cu cap de mort, cu oameni zombi, pictati pe la ochi, pe maini atat de urati incat sa te sperii!

Cei care slujesc diavolului fatis promoveaza astfel de uraciuni. Ei poate au tot interesul. Ei nu slujesc lui Dumnezeu, ci satanei! De aceea, ei inverseaza valorile! Dar tinerii nostri de ce?

Poate pentru ca traim intr-o lume in care fara sa ne dam seama, sunt inversate valorile. Exemplu: Azi nu mai este o virtute pastrarea fecioriei pana la casatorie, ci o mare rusine! Azi daca nu ai gura mare ca si vedetele de la TV esti fraier. Nu mai conteaza proverbul romanesc plin de intelepciune: "cel mai intelep cedeaza" sau "daca taceai, filosof ramaneai"! Nu mai conteaza azi facerea de bine, cat se pune accent pe egoism. Vedetele te invata faptul ca daca vrei sa fii fericit, trebuie sa fii "puternic", chiar nesimtit, sa te certi cu toata lumea impunandu-ti propriile pareri. Nu conteaza daca ai sau nu dreptate! Tu trebuie sa te impui. Unde mai este aici dragostea crestina iertatoare si indelung rabdatoare? Unde mai sunt valorile crestine? Le-am inlocuit cu niste nonvalori, cu niste comportamente urate, grosolane. Pe acestea am ajuns sa le cinstim ca valori!?

Si atunci de ce ne miram ca tinerii nostri spun uratului frumos? Asta se vrea! Spre asta suntem condusi din umbra! Diavolul isi seamana samanta sa si din pacate aceasta da rod. Gaseste pamanturi prielnice.
  
Parintii trebuie sa isi vegheze copiii si sa le insufle dragostea de Dumnezeu si valorile crestine. Ce folos este ca investesti ca parinte in copil dandu-l la scoli inalte, cand nu i-ai dat cea mai de pret invatatura: cea a lui Hristos? Drumul lui este spre moartea sufleteasca. Drumul lui este spre rautate si uraciune care se va oglindi si in viata parintilor. Si ei vor suferi cand copiii vor da cu capul de pragul de sus.

De multe ori oamenii gresesc fara sa realizeze ca ceea ce fac ei nu e bine. Un proverb romanesc zice: "iadul e pavat cu intentii bune". Si tinerii gresesc din nestiinta, din nebagare de seama. Daca nimeni nu le arata faptul ca drumul e gresit, ei cum sa realizeze singuri?

Cu toate acestea, Dumnezeu a sadit in om legea morala. Prin aceasta omul face diferenta intre bine si rau, intre urat si frumos, intre adevar si minciuna. Prin urmare, ei ar putea sa faca si singuri deosebirea, insa de multe ori ei reactioneaza asa pentru ca asa face toata lumea, pentru ca e "cool". Efectul de turma. Dar turma e ghidata de sus si manipulata de mass media. Totusi copii nu au discernamant. De aceea, este nevoie de parinti. Legea morala din ei poate functiona ca o intuitie dar nu este suficienta!

Parintilor, tinerii au nevoie de Hristos, de valorile crestine. Si voi la fel!

Tinerilor, ce e urat va arunca de la fata lui Dumnezeu in bratele "uratului" care uraste lumea. Nu degeaba diavolului i se spune si balaur. Balaurul e acea fiinta urata, infioratoare, extrem de periculoasa.

Fericirea este in mainile lui Hristos, nu in palmele Mass Mediei care slujeste diavolului.


Iata un articol foarte interesant despre influenta Mass Media asupra psihicului si a creierului:

6/11/2015

Cine este André Rieu?


André Rieu – Maestrul

Nascut in Maastricht, Olanda, intr-o familie de muzicieni, André Rieu este cel mai de succes violonist din lume și cel mai bine vandut muzician clasic din toate timpurile. Detine cea mai mare orchestra privata din lume și a vândut mai mult de 40 de milioane de albume și DVD-uri. Lansarea sa internationala a venit în 1994 cu CD-ul "Strauss & Co". De atunci, a primit mai mult de 400 Platinum și 171 de Gold Awards. Are mai mult de 1,2 milioane de fani pe Facebook. In concertele sale, interpreteaza cele mai frumoase valsuri de Johann Strauß sau Franz Lehár, hit-uri de renume mondial din musicaluri si filme, cele mai iubite arii de opera si opereta, precum și muzică populară din toate decadele.
André a fost denumit "Regele Valsului". "Johann Strauss este compozitorul meu preferat din toate timpurile."
In concertele sale, André canta la vioara, dirijeaza orchestra lui și este un "conférencier" fermecător, care va interactiona cu publicul dupa fiecare piesa.
André canta la o vioară construită de Stradivarius in 1732. "Îmi place acest instrument. Îmi amintește de cantareata de opera Maria Callas - foarte pasionala".

André Rieu - The Entertainer

În fiecare an, André si a lui Johann Strauss Orchestra, cor si solisti internationali sustin aproximativ 100 de concerte peste tot in lume, in fata a peste 1 milion de oameni. Turneele sale au fost prezente in Billboard Top 10 în ultimii zece ani. Spectacolele lui André te vor face sa razi, sa plangi si sa dansezi. Concerte sale nu sunt asemenea concertelor clasice rigide cu care esti obisnuit. Fii pregatit pentru o seara plina de distractie!

André Rieu - Omul de afaceri

André traieste si lucreaza in Maastricht. Compania sa este numita "André Rieu Productions". 120 de angajați lucrează pentru André în mod constant la care se adauga alti 100 de colaboratori în turnee. Membrii orchestrei sale provin din zece tari. André are studio propriu de înregistrare, agentie de turism, o gradinita pentru copiii membrilor orchestrei, propriile autobuze (construit de Mercedes Benz) si detine un atelier complet in care se fac costumele pentru concertele sale. Compania detine patru seturi complete de scena, instrumente, costume etc .. Andre si orchestra calatoresc cu o echipa intreaga de bucatari, medici și antrenor de fitness.

André Rieu - Omul de familie

Pentru André Rieu, familia este cel mai important factor în succesul lui. Este casatorit de 40 de ani cu Marjorie, o fosta profesoara de germană și italiană. Cuplul are doi fii, Marc (care este pictor) și Pierre (care este vicepreședinte al André Rieu Productions). André si Marjorie au patru nepoti, dintre care trei au inceput deja sa studieze vioara.

"Întotdeauna am vrut sa ma casatoreșc cu o femeie pe care nu numai ca o iubesc, dar cu care as putea lucra împreună. Fără Marjorie, visul meu nu s-ar fi realizat: Sa calatoresc în lumea intreaga cu propria mea orchestră. Și pentru aceasta voi fi mereu recunoscător." 

André Rieu

Sursa: http://www.eventim.ro/ro/bilete/andre-rieu-bucuresti-piata-constitutiei-381661/event.html#event-details
vegis.ro b-mall.ro books-express.ro rca-ieftin.ro auto-soft.ro libris.ro

6/10/2015

Cele 4 tipuri de temperamente: Coleric, Sangvinic, Flegmatic si Melancolic



1. Colericul, ca urmare a predominării excitaţiei este neechilibrat, oscilând între entuziasm exagerat, consumând energie mare, şi abandonarea iniţiativei, urmată, uneori, de stări depresive, de anxietate şi de neîncredere în forţele proprii.

Colericii sunt agitaţi, impulsivi, nestăpâniţi, iritabili, încăpăţânaţi, agresivi, cu tendinţe de
dominare şi opoziţie, inegali în acţiuni.

Aceste trăsături trebuie temperate prin educaţie. În lipsa educaţiei pot lua o manifestare negativă, degenerând în obrăznicie, agresivitate, nestăpânire, acte de indisciplină, neintegrare în colectivul clasei.

Deoarece colericii se plictisesc repede, în activitatea lor este necesară crearea unor motivaţii puternice pentru învăţătură, care să-i mobilizeze în muncă, să le stimuleze iniţiativa, să le canalizeze energia şi să le dezvolte capacitatea de organizare.

Dacă un copil coleric este convins de necesitatea disciplinei şi este numit să răspundă de
aceasta, în cadrul clasei, rezultatele vor fi pozitive, reuşind, astfel, să se autoeduce.

Părinţii şi cadrele didactice trebuie să manifeste o grijă deosebită pentru organizarea activităţii copiilor colerici datorită instabilităţii emoţiilor, a sentimentelor şi a intensităţii cu care se desfăşoară acestea.

Copiii colerici manifestă trăsături pozitive ca: voiciunea, reactivitate crescută, plăcerea de a
învinge greutăţile, bogăţia afectivă etc.

2. Sangvinicul este un tip puternic, echilibrat, optimist, curajos, deschis, impresionabil, sensibil, energic şi mobil, bine dispus, rezistent şi stăpânit, rapid în mişcări şi în vorbire. Învaţă uşor, însă tot atât de uşor intervine şi procesul uitării. Se plictiseşte repede şi are tendinţa spre superficialitate.

Copiii cu acest temperament trec repede de la o activitate la alta, se adaptează uşor, se angajează în rezolvarea unor sarcini şcolare fără să manifeste entuziasm exagerat, nu le place să rişte şi nu se descurajează, sunt sociabili, uneori exuberanţi, dar instabili în stări afective, influenţabili, uşuratici, superficiali, nu se pot concentra, de fiecare dată, cu randament etc.

Deşi s-a spus despre sangvinic că este temperamentul ideal, totuşi este necesară educaţia pentru a preîntâmpina formarea unor trăsături negative de caracter şi a dezvoltării trăsăturilor pozitive.

3. Flegmaticul se caracterizează prin predominarea inhibiţiei, el fiind echilibrat, calm, liniştit, calculat, stabil în acţiuni, ordonat, răbdător, meticulos, perseverent, însă lipsit de iniţiativă şi entuziasm.

În procesul însuşirii cunoştinţelor depune mai multe eforturi, dar acestea odată asimilate sunt durabile.

Se adaptează destul de greu la situaţii noi, este un tip închis, rece, puţin sociabil, însă prin educaţie devine destul de productiv.

4. Melancolicul este un tip slab, nerezistent la eforturi, interiorizat, trist, timid, anxios, nehotărât, retras, nesigur, cu sentimentul inferiorităţii, neîncrezător în forţele proprii şi visător: nu rezistă la stări tensionale, dar este serios, conştiincios, exigent cu el însuşi, supus, sârguincios.

Copiii melancolici prin educare încrederii în forţele proprii şi printr-o antrenare progresivă, în
rezolvarea unor sarcini, devin capabili de eforturi intense şi dau rezultate bune la învăţătură.

În lipsa educaţiei devin pesimişti, nesociabili, cu complexe de inferioritate, consumându-se datorită eşecurilor.

Va prezint cateva carti deosebite de psihologie care trateaza problemele psihice din punct de vedere crestin. Veti putea vedea c\efectele pacatului asupra sufletului. Psihoterapia crestina nu exclude tratamentul medicamentos ci identifica problema - si vindeca rana lasata de pacat prin metodele Sfintilor Parinti. E de remarcat faptul ca Psihologia ca si Stiinta a aparut destul de recent. Probleme psihice au existat de cand e lumea si au fost tratate ca atare.

Pentru a afla mai multe lucruri despre carti sau pentru a le comanda dati click pe titlu.

Mitropolitul Hierotheos Vlachos din Grecia

Psihologia existentialista si psihoterapia ortodoxa 


Iata o serie de carti scrise de Dr. Dmitri Avdeev, un excelent psihoterapeut din Rusia:

NERVOZITATEA - click pentru comanda





Crestinul in fata bolii, suferintei si mortii





Cum stimulezi copilul sa invete



Nu e suficient sa aiba memorie si sa fie atent. Psihologul Daniela Teodora Seucan iti spune ce poti sa faci, ca sa iti ajuti copilul sa invete. Atentia si memoria joaca roluri decisive in procesul de invatare. La diferite varste durata atentiei – care se traducere prin concentrarea necesara pentru invatarea unui lucru nou – difera. La 3-4 ani copiii pot fi angajati intr-o activitate timp de 8-10 minute. La 5-6 ani, copiii pot ramane antrenati...


Carti de Psihoterapia Ortodoxa - PSIHOLOGIE CRESTINA



Va prezint cateva carti deosebite de psihologie care trateaza problemele psihice din punct de vedere crestin. Veti putea vedea c\efectele pacatului asupra sufletului. Psihoterapia crestina nu exclude tratamentul medicamentos ci identifica problema - si vindeca rana lasata de pacat prin metodele Sfintilor Parinti. E de remarcat faptul ca Psihologia ca si Stiinta a aparut destul de recent. Probleme psihice au existat de cand e lumea si au fost tratate...


Nemultumirea de sine - sfatul psihoterapeutului Livia Băețica



Te-ai comparat vreodată cu ceilalți și ai considerat că nu ești destul de bun, frumos, deștept? Sau când ți-ai făcut un bilanț al vieții ai ajuns la concluzia că nu ai cine știe ce realizări? Ți s-a întâmplat să simți invidie, care este insatisfacție de sine mascată? De fapt, ceea ce ai văzut și ți-a plăcut, ai apreciat la ceilalți sunt părți ale propriului Sine. Poate că astăzi nu le manifești prea evident, dar ele există în stare potențială....