5/08/2017

Vlad Miriţă: Dacă nu îţi e ruşine să ieşi pe stradă cu părinţii sau bunicii nici cu credinţa nu ar trebui să-ţi fie ruşine

Share On Facebook ! Tweet This ! Share On Google Plus ! Pin It ! Share On Tumblr ! Share On Reddit ! Share On Linkedin ! Share On StumbleUpon !

Aflat în Tabăra de Etnografie și Folclor de la Găbud din jud. Alba, Vlad Miriţă a transmis prin intermediul paginii de facebook a Trinitas Tv de ce nu trebuie să ne fie rușine de relaţia cu Dumnezeu.

Dacă nu îţi e ruşine să ieşi pe stradă cu părinţii sau bunicii nici cu credinţa nu ar trebui să-ţi fie ruşine, a spus Vlad Miriţă.

Mai departe, artistul a explicat motivele care stau la baza ascunderii uneori a acestei relaţii.

Probabil că pe de o parte intervine teama de a fi exclus din grup sau a nu fi cool. Pe de altă parte intervine supra-smerenia, adică să nu cumva să se creadă că tu îţi afirmi credinţa ca să te lauzi şi să fii mai ceva decât ceilalţi. Le aş sugera să fie cât mai sinceri cu ei înşişi şi cu cei din jurul lor şi prin sinceritate se ajunge la un echilibru lăuntric.

Tot în acest context, renumitul tenor a povestit un episod din copilăria lui prin care a demonstrat că avem posibilitatea cu adevărat de a deveni exemple de urmat pentru ceilalţi.

Pot să spun din experienţă că îmi aduc aminte, de când eram adolescent, că îmi era ruşine şi mie să mă închin în faţa Bisericii. Dacă treceam prin oraş şi eu eram cu băieţii pe acolo (n. red.: apropierea Bisericii) mă închinam aşa mai discret. Am văzut într-o zi (n. red.: La ceva timp după) un băiat care era mai mare ca noi, în grupul nostru era mai sus ierarhic, şi el se închina ca lumea. Şi atunci m-am închinat şi eu. Deci, forţa exemplului nu e o poveste, a concluzionat artistul.


Sursa: http://basilica.ro/vlad-mirita-daca-nu-iti-e-rusine-sa-iesi-pe-strada-cu-parintii-sau-bunicii-nici-cu-credinta-nu-ar-trebui-sa-ti-fie-rusine/


«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

libris.ro
carturesti.ro

Popular Posts

OOKE

ookee.ro

top navigation

       
   
interlink.ro

Pagina de folos in lume

Labels

Inscris pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vizitatori pe blog

123

 
Copyright ©2016 Pagina de Folos • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger