4/20/2016

Reactia marelui neurochirurg Leon Danaila la poza sa din metrou care a facut inconjurul lumii

Share On Facebook ! Tweet This ! Share On Google Plus ! Pin It ! Share On Tumblr ! Share On Reddit ! Share On Linkedin ! Share On StumbleUpon !

Azi, 20 aprilie 2016 a circulat pe internet pe reteaua de socializare Facebook o poză cu domnul profesor Leon Dănăilă, unul dintre cei mai mari neurochirurgi din lume, circulând cu metroul ca orice om simplu. Poza de mai sus a strans pana la ora 16.15 1100 de sharuiri si 2500 de likuri. Acestea arată cât de mult este apreciat domnul profesor doctor de către români.

Se culcă la ora 21, se trezeşte la 4, citeşte cărţi de specialitate două ore apoi pleacă la spital. De la 7 la 8 oferă consultaţii gratuite, continuă cu vizita zilnică prin saloane şi pe la 9-10 intră în operaţii, unde îl aşteaptă cele mai dificile cazuri din România. Are o faţă senină şi oferă cu inimă largă un zâmbet sincer. Este un geniu cu viaţă de ascet, care atinge nemurirea prin faptele sale.

Prof. Dr Leon Dănăilă are peste 50 de ani de neurochirurgie, ani în care a făcut aproximativ 40.000 de operaţii. La cele din perioada de început doar a ajutat, dar ulterior, când a devenit şeful secţiei de neurochirurgie vasculară pe care a înfiinţat-o în cadrul Spitalului Clinic de Urgenţă Dr Bagdasar-Arseni, a făcut aproximativ 1.000 de operaţii pe an.

Are niște rezultate impresionante! Neurochirurgul român a redus mortalitatea în cazul operațiilor pe creier de la 60 la sută la 3 la sută. Fiul de țărani care și-a donat casa natală statului pentru a fi transformată în muzeu.


După 50 de ani de muncă și peste 40.000 de operații, doctorul Dănăilă are o un salariu de 2500 de lei pe lună și este nevoit să vândă apartamentul în care locuiește pentru a putea plăti o carte de excepție la care lucrează: “Tratatul de Neuroanatomie funcțională a creierului”.

Vă prezentăm mai jos și reacția domniei sale pe pagina sa oficiala de Facebook: Leon Dănăilă Pagina Oficială



Am aflat astăzi că o fotografie în care sunt înfăţişat mergând cu metroul, în drum spre casă, a atras interesul ziariştilor şi utilizatorilor de internet. Vă mulţumesc pentru preocuparea faţă de persoana mea şi felul în care aleg să îmi folosesc timpul liber, cu toate că nu găsesc că o situaţie cât se poate normală este un subiect de ştire. Aş dori, totuşi, să fac următoarele precizări:

1. Folosesc metroul bucureştean, în primul rând,pentru că mi se pare esenţial să fac cât mai multă mişcare pentru întreţinerea sănătăţii. Drumul până la metrou şi de la staţia de destinaţie până acasă este o plăcere după multe ore de muncă şi, de asemenea, o excelentă metodă de a stimula şi întreţine sistemul muscular şi cardiovascular. Am avut un autoturism până anul trecut, dar am renunţat la el, tocmai pentru că, pe măsură ce înaintez în vârstă, simt nevoia să fac mai multă mişcare. Le recomand şi pacienţilor mei să lupte împotriva sedentarismului, pentru că nu poate fi decât în beneficiul lor. Poate că acesta este unul dintre motivele pentru care, la 83 de ani, sunt perfect capabil să îmi administrez singur treburile gospodăreşti. Micile cumpărături în drum spre casă fac şi ele parte din necesarul vieţii şi sunt recunoscător pentru faptul că mă pot ocupa singur de acest aspect şi chiar îmi face plăcere să fac asta.

2. Utilizarea eficientă a transportului în comun este parte din reperele mele pentru ceea ce înseamnă civilizaţie. Mai ales într-o capitală aglomerată, înseamnă mai puţine noxe, protejarea mediului înconjurător şi timp folosit cu folos. Este o temă la care sper că şi generaţiile următoare vor reflecta. Mă bucur să aflu că personalităţi importante din politică. atât din România cât şi din Vest înţeleg acest lucru. Unul dintre ei este prim-ministrul Marii Britanii, David Cameron, pe care îl puteți vedea în fotografie.

3. Sistemul medical românesc reprezintă o temă continuă de dezbatere şi există destule argumente de critică la adresa lui. Faptul că eu aleg să îmi protejez sănătatea şi îmi economisesc timpul preferând călătoria cu metroul nu este, însă, unul dintre ele.

4. Sunt perfect conştient că trăim într-o lume în care există oricând posibilitatea de a fi filmat şi fotografiat în situaţii dintre cele mai obişnuite din viaţă. Nu pot să spun că apreciez acest lucru foarte mult. Aş aprecia, însă, dacă, înainte ca o fotografie să fie interpretată, să i se ceară şi punctul de vedere celui fotografiat.

Vă mulţumesc,

Prof. Dr. Leon Dănăilă


«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

libris.ro
carturesti.ro

Popular Posts

OOKE

ookee.ro

top navigation

       
   
interlink.ro

Pagina de folos in lume

Labels

Inscris pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vizitatori pe blog

123

 
Copyright ©2016 Pagina de Folos • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger