8/28/2015

Vizita la fabrica de incaltaminte Marelbo august 2015

Share On Facebook ! Tweet This ! Share On Google Plus ! Pin It ! Share On Tumblr ! Share On Reddit ! Share On Linkedin ! Share On StumbleUpon !
Anul acesta am facut cu familia o iesire in Bucovina. Am fost curiosi sa vizitam vestita fabrica de incaltaminte Marelbo din Vicovu de Sus. In Vicovu de Sus sunt mai multi producatori de incaltaminte. La acestia vei gasi o vila mare in care functioneaza si atelierul, si magazinul si casa unde locuiesc proprietarii. Acelasi lucru ne asteptam sa gasim si la Marelbo. Ce am gasit insa ne-a frapat enorm de tare. Am ramas ca in desenele animate cu gura cascata. 

Va las mai jos cateva imagini si un mic filmulet.

Fabrica Marelbo - poza din parcare
 Palatul unuia din fii patronului...



 curcani albi...

 Mos Martin care pazeste intrarea in magazin

 Magarusii de la intrarea in magazin

 Un drum pe verticala care strabate muntele. Am ramas blocat cand am vazut asa ceva. Am intrebat pe un om la ce foloseste drumul. Acesta mi-a zis ca duce la o vila sus pe munte. Mai urca el cu ATV-ul.

 Cu care ATV? Sau poate cu o masina de teren...

Tot aici veti mai gasi si un service auto si un parc auto pentru microbuzele care distribuie marfa,



Am nimerit la pranz, in pauza de masa. Angajatii erau pe afara. Se plimbau, mancau, se dadeau in leaganele special amenajate. Imi pare rau ca nu am facut mai multe poze.



Marelbo invarte bani multi, ofera insa calitate. Preturile de la fabrica nu difera cu nimic de cele din magazinele din tara. Am inteles ca reduceri au doar angajatii.



Insa daca ajungeti in Vicovu de Sus si doriti sa va luati incaltaminte mai ieftina si de calitate, cautati firma Iedera! MERITA! Patronii de la aceasta firma sunt singurii patroni ortodocsi de fabrica de incaltaminte din zona. Restul patronilor sunt penticostali.



«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Un comentariu:

Flavius Avramescu spunea...

"MERITA! Patronii de la aceasta firma sunt singurii patroni ortodocsi de fabrica de incaltaminte din zona. Restul patronilor sunt penticostali."

Ce sa spun? Slavit sa fie Dumnezeu ca nu este lumea invadata doar de penticostali/baptisti. Bine ca sunt si dintr-aceia care sunt ortodocsi si au si ei firma de papuci. Scuze...afirmatia din articol suna putin a discriminare a religiei: "Mergeti la ei ca nu-s penticostali, ci-s ortodocsi, ei au credinta dreapta si papuci mai ieftini decat protestantii"
Nu vreau sa fac reclama la papuci, dar sa gandim putin inainte sa scriem.

O zi buna! :-)

libris.ro
carturesti.ro

Popular Posts

OOKE

ookee.ro

top navigation

       
   
interlink.ro

Pagina de folos in lume

Labels

Inscris pe

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vizitatori pe blog

123

 
Copyright ©2016 Pagina de Folos • All Rights Reserved.
Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger